„Einu, stebiu, fiksuoju!“
Gegužės 10–21 dienomis 5 c klasės mokiniai dalyvavo integruotame gamtos ir žmogaus, fizinio ugdymo ir anglų kalbos projekte „Einu, stebiu, fiksuoju!“
Mokiniai, naudodami IT programėles, pasirinko kelionės maršrutą nuo 5000 žingsnių iki 15 000 žingsnių. Dirbdami individualiai ir grupėse, atlikdami fizinio ugdymo, gamtos ir žmogaus, anglų kalbos užduotis, jie įvertino fizinio krūvio įtaką kvėpavimo dažniui, stebėdami medžius, analizavo gamtos pokyčius bei įtvirtino anglų kalbos žodyną, pristatydami nueitą maršrutą.
Atlikę integruotas užduotis, mokiniai parengė pateiktis ir nuotolinių pamokų metu savo darbus pristatė klasės draugams. Gamtos ir žmogaus pamokų metu mokiniai papasakojo, kaip jiems pavyko atpažinti medžius, augančius Vilkaviškyje bei stebėti jų pasikeitimus. Per fizinio ugdymo pamokas penktokai diskutavo, kokią įtaką skirtingas fizinis krūvis daro jų kvėpavimo dažnumui. Rengdami pranešimus anglų kalbos pamokai, mokiniai pristatė nueitą maršrutą naudodami aktyvų žodyną.
Penktokai, įgyvendindami projektines veiklas, lavino viešo kalbėjimo įgūdžius, mokėsi reflektuoti, ugdė meilę gamtai, teigiamą požiūrį į sveikatos stiprinimą ir fizinį aktyvumą bei gilino anglų kalbos žinias.