Ugdymo aplinka

Naujų erdvių kūrimas

Mokykloje kiekvienais metais sukuriamos naujos erdvės, kurios gerina emocinę bendruomenės narių būseną, motyvuoja mokinių mokymąsi.

Siekiant sudaryti tinkamas sąlygas mokiniams, turintiems elgesio problemų, bei kitiems mokiniams, pageidaujantiems nusiraminti, atsipalaiduoti, mokykloje įrengta sensorinė erdvė. Joje esanti įranga sukuria multisensorinę pasyvią ir interaktyvią aplinką. Kabinete pritaikytos priemonės ergoterapijai ir motorikos lavinimui, taisyklingai judesio korekcijai, koordinacijai ir kt.  

Praktinis patyrimas yra vienas efektyviausių mokymosi būdų. Suvokiant patyriminio ugdymo svarbą mokykloje įrengtas fizikos kabinetas-laboratorija, kurioje įrengta laboratorinių darbų sala, įdiegtas interaktyvus ekranas, kabinetas papildytas mokymo(si) priemonėmis.

Mokykloje įdiegtas interaktyvus informacinis stendas, kuriame patalpinta visa mokyklos istorija. Stendu gali naudotis ne tik mokyklos mokiniai, bet ir mokyklą aplankantys svečiai. 

Mokykloje įkurtas informacinių technologijų centras, atnaujinta IT bazė. Centre įrengtos dvi atskiros erdvės po 15 kompiuterizuotų darbo vietų bei vaizdo projektoriai. Sudaryta galimybė visų dalykų mokytojams veiklas organizuoti naudojantis šiuolaikinėmis technologijomis. 

Mokykloje rekonstruota aktų salė. Įdiegta rekuperacinė sistema, pakeistos grindys, apšvietimas, atnaujinta scena.

  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
6. 13.05 – 13.50
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.55 – 15.40
Iki žiemos (Kalėdų) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.