Neformalusis švietimas

Už neformalųjį švietimą mokykloje atsakingas asmuo

Jolita Botyrienė Direktoriaus pavaduotoja ugdymui

Mokykloje pavaduotoja dirba nuo 2019 m.  Išsilavinimas - aukštasis universitetinis. 

  • 2009 m. baigusi Vilniaus universitetą. Specialybė - anglų kalba ir anglų kalbos mokymas.
  • Kvalifikacinė kategorija - užsienio kalbos (anglų) vyresnioji  mokytoja.

Darbo laikas

Savaitės dienos

Darbo laikas

Pietūs

Priėmimo valandos

Pirmadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

 

Antradienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

9.00 – 12.00

Trečiadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

9.00 – 12.00

Ketvirtadienis

8.00 – 16.30

12.00 – 12.30

 
Penktadienis 8.00 – 16.30 12.00 – 12.30

 

Kontaktai Telefonas +370 342 20 847

El. paštas Rašyti

Tvarkaraštis

Neformaliojo švietimo grupių tvarkaraštis 2024-2025 m. m.

Neformalusis vaikų švietimas – ugdymo proceso dalis, tenkinanti  mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius bei padedanti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais. Neformaliojo švietimo valandos skiriamos mokinių pasirinktoms saviraiškos programoms įgyvendinti – meniniams, sportiniams, sveikatos ugdymo, moksliniams, technologiniams, socialiniams, komunikacinių technologijų ir kitokiems mokinių gebėjimams bei tautiniam tapatumui ugdyti.

Neformaliojo švietimo grupės 2024-2025 m. m.

Eil. Nr.

Grupės pavadinimas

Vadovo vardas, pavardė

Meninių mokinių kompetencijų ugdymas

1.

Orkestro choreografinė grupė Sonata Jankienė

 

Tikslas – suteikti galimybę plėtoti šokio raiškos gebėjimus ir estetinę patirtį bei įgyti kultūrinės kompetencijos pagrindus, reikalingus kūrybingai dalyvauti visuomeniniame ir asmeniniame gyvenime.

 

Suteikiamas choreografinis pažinimas ir pasirengimas.

Merginų kolektyvas dalyvauja mokyklos bendruomenės, miesto ir rajono renginiuose, festivaliuose, konkursuose, bendradarbiauja su Vilkaviškio miesto jaunimo pučiamųjų orkestru (vad. S.Mickevičius).

 

2.

Vokalinė studija 5-6 kl., 7-8 kl. Edita Linkevičienė

 

Tikslas – prisidėti prie mokyklos veiklos organizavimo modelio kūrimo, remiantis neformaliojo vaikų švietimo koncepcija ir ugdyti vaikų kompetencijas, būtinas jų asmeniniam, visuomeniniam ir profesiniam gyvenimui.

 

Ugdomi mokinių bendradarbiavimo, pareigingumo, atsakomybės įgūdžiai, meniniai gabumai, kad mokiniai įgytas žinias pritaikytų kultūrinėje veikloje.

 

3.

Pučiamųjų instrumentų orkestras Saulius Mickevičius

 

Tikslas – lavinti specialiuosius mokinių meninius gabumus bei įgūdžius, suteikiant atitinkamas žinias ir patirtį. Studijuoti pučiamųjų žanro istoriją ir dabartį.

 

4.

Jaunieji meistrai Vidmantas Krocas

 

Tikslas – skatinti mokinius prasmingai leisti laisvalaikį, plėsti ir gilinti žinias, įgytas technologijų pamokų metu.

 

Mokiniai ugdys darbinius įgūdžius, pažins pagrindines konstrukcines medžiagas, išmoks savarankiškai dirbti su pagrindiniais medžiagų apdirbimo įrankiais, sužinos raštų ir ornamentų sudarymo pricipus. Praplės savo žinias apie krašto etninės kultūros tradicijas. Atliktus darbus pristatys  mokyklos bendruomenei parodose.               

 

5.

Jaunieji meistrai Visvaldas Kalinauskas

 

Tikslas – skatinti mokinius prasmingai leisti laisvalaikį, plėsti ir gilinti žinias, įgytas technologijų pamokų metu.

 

Mokiniai ugdys darbinius įgūdžius, pažins pagrindines konstrukcines medžiagas, išmoks savarankiškai dirbti su pagrindiniais medžiagų apdirbimo įrankiais, sužinos raštų ir ornamentų sudarymo pricipus. Praplės savo žinias apie krašto etninės kultūros tradicijas. Atliktus darbus pristatys  mokyklos bendruomenei parodose.   

 

6.

Menų labirintas Dalia Lapaitienė

 

Tikslas - nuosekliai ir sistemiškai plėtoti dailės srities žinias, gebėjimus, įgūdžius, ugdyti kultūrinį sąmoningumą, suteikti bendrųjų ir dalykinių dailės kompetencijų, tenkinti dailės pažinimo ir individualios kūrybos poreikius.

 

Sporto ir sveikatos kompetencijų ugdymas

1.

Futbolas 7-8 kl. berniukai Evaldas Kučiauskas

 

Tikslas – populiarinti aktyvų judėjimą, stiprinti mokinių fizinę ir psichinę sveikatą, ugdyti poreikį savarankiškam fiziniam aktyvumui.

 

Mokiniai supažindinami su futbolo žaidimu, skatinamas tarpusavio bendravimas ir draugiški santykiai.

Mokiniai išmoks pagrindinių futbolo technikos elementų ir  pasiruoš 7-8 klasių berniukų futbolo varžyboms.

 

2.

Judrieji žaidimai 5-6 kl. berniukai Evaldas Kučiauskas

 

Tikslas – populiarinti aktyvų judėjimą, stiprinti mokinių fizinę ir psichinę sveikatą, ugdyti poreikį savarankiškam fiziniam aktyvumui.

Mokiniai supažindinami su judriųjų žaidimų elementais, skatinamas tarpusavio bendravimas ir draugiški santykiai.

Mokiniai išmoks pagrindinius kvadrato technikos elementus ir „DSV“ estafetes bei pasiruoš 5-6 klasių berniukų kvadrato ir „DSV“ varžyboms.

 

3.

Tinklinis 7-8 kl. mergaitės Daiva Panitauskienė

 

Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę. Prisidėti prie mokinių užimtumo.

 Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokinės pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms tinklinio varžyboms.

 

4.

Judrieji žaidimai 5-6 kl. mergaitės Daiva Panitauskienė

 

Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę. Prisidėti prie mokinių užimtumo.

Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokinės pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms kvadrato varžyboms.

 

5.

Futbolas 7-8 kl. mokiniai Dalius Ripkevičius

 

Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę, tobulinti futbolo žaidimo įgūdžius, stiprinti mokinių sveikatą, lavinti fizines ypatybes –greitumą, vikrumą, ištvermę, jėgą, pusiausvyrą.

Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokiniai pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms futbolo ir varžyboms.

 

6.

Tinklinis 7-8 kl. berniukai Dalius Ripkevičius

 

Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę, tobulinti tinklinio žaidimo įgūdžius, stiprinti mokinių sveikatą ir lavinti fizines ypatybes – greitumą, vikrumą, ištvermę, jėgą, pusiausvyrą.

Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokiniai pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms tinklinio varžyboms.

 

Kitų kompetencijų ugdymas

1.

Šachmatai Rolandas Martinkus

 

Tikslas – ugdyti matematinį mąstymą žaidžiant šachmatais.

Mokiniai išmoks šachmatų žaidimo taisykles, strategijas, žais tarpmokyklinėse varžybose.

 

2.

Senelių takais Dalia Uldinskienė

 

Tikslas – formuoti kultūrinį sąmoningumą, pažįstant etninės kultūros įvairovę, simbolių, papročių ir kitų reiškinių, objektų kilmę, prasmę, svarbiausias ypatybes, išsiugdant etnokultūrinės raiškos gebėjimus.

 

3.

Jaunieji šauliai Dalia Uldinskienė

 

Tikslas – formuoti ir didinti mokinių, jaunųjų šaulių pilietiškumą, suvokti savo indėlį valstybės nacionalinio saugumo sistemoje, ugdytis pilietines galias kuriant demokratines vertybes bendruomenėje.

 

4.

Spalvų ir emocijų pasaulis Daiva Šipailienė

 

Tikslas – formuoti ir didinti mokinių, jaunųjų šaulių pilietiškumą, suvokti savo indėlį valstybės nacionalinio saugumo sistemoje, ugdytis pilietines galias kuriant demokratines vertybes bendruomenėje.

 

5.

Spalvų ir emocijų pasaulis

Daiva Šipailienė

 

Tikslas – socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymui panaudojant įvairius dailės terapijos metodus auginti socialiai atsakingą asmenybę.

Siektinas rezultatas:

Mokiniai mokės atpažinsi savo emocijas ir jausmus, sužinos kaip valdyti ir išveikti susikaupusias emocijas. Atsiras socialinis jautrumas ir  sąmoningumas bei atsakingas sprendimų priėmimas.

 

6.

Savęs pažinimo grupė Virginija Aleknavičienė

 

Tikslas – socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymui panaudojant įvairius socialinių įgūdžių ugdymo metodus auginti socialiai atsakingą asmenybę

Mokiniai išsiaiškins vertybes, kurios lemia jų požiūrį ir elgesį; Įvertins patyrimą ir numatys tolimesnius veiksmus; supras savi privalumus ir trūkumus.

 

7.

Savęs pažinimo grupė Donatas Dumčius

 

Tikslas – socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymui panaudojant įvairius socialinių įgūdžių ugdymo metodus auginti socialiai atsakingą asmenybę

Mokiniai išsiaiškins vertybes, kurios lemia jų požiūrį ir elgesį; Įvertins patyrimą ir numatys tolimesnius veiksmus; supras savi privalumus ir trūkumus.

 

8. Matematinė mozaika Nijolė Bulotienė
 

Tikslas – ugdyti matematinį mąstymą, plėtoti gebėjimus, kurie padėtų pažinti pasaulį ir išsiugdyti vertybines nuostatas.

Matematikos būrelyje mokiniai susipažins su įvairiais matematikos mokymosi būdais, kuriuos galės naudoti  praktiškai pamokose. Sprendžiant galvosūkius, rebusus ir dalyvaujant kūrybiniuose žaidimuose, bus plečiamas mokinių matematinių sąvokų žodynas, lavinamas mintinas skaičiavimas ir greita reakcija.

 
9. Ispanų kalbos ABC Donatas Dumčius
 

Tikslas – suteikti mokiniams pagrindines ispanų kalbos žinias ir ugdyti jų gebėjimą suprasti bei vartoti kasdienėje komunikacijoje dažniausiai naudojamas frazes ir žodžius. Pamokų metu siekiama išmokyti paprastų gramatikos taisyklių, plėtoti pagrindinį žodyną bei lavinti kalbėjimo, klausymo ir skaitymo įgūdžius, taip pat supažindinti su ispaniškai kalbančių šalių kultūros pagrindais.

 
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 08.00 – 08.45
  • 2. 08.55 – 09.40
  • 3. 09.50 – 10.35
  • 4. 11.05 – 11.50
  • 5. 12.10 – 12.55
  • 6. 13.05 – 13.50
  • 7. 14.00 – 14.45
  • 8. 14.55 – 15.40
Iki žiemos (Kalėdų) atostogų liko
  • dien.
  • val.
  • min.
  • sek.