Už neformalųjį švietimą mokykloje atsakingas asmuo
Mokykloje pavaduotoja dirba nuo 2019 m. Išsilavinimas - aukštasis universitetinis.
- 2009 m. baigusi Vilniaus universitetą. Specialybė - anglų kalba ir anglų kalbos mokymas.
- Kvalifikacinė kategorija - užsienio kalbos (anglų) vyresnioji mokytoja.
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Priėmimo valandos |
Pirmadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Antradienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Trečiadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
9.00 – 12.00 |
Ketvirtadienis |
8.00 – 16.30 |
12.00 – 12.30 |
|
Penktadienis | 8.00 – 16.30 | 12.00 – 12.30 |
|
Kontaktai
Telefonas 8 342 20 847
Tvarkaraštis
Neformaliojo švietimo grupių tvarkaraštis 2023-2024 m. m.
Neformalusis vaikų švietimas – ugdymo proceso dalis, tenkinanti mokinių pažinimo, lavinimosi ir saviraiškos poreikius bei padedanti jiems tapti aktyviais visuomenės nariais. Neformaliojo švietimo valandos skiriamos mokinių pasirinktoms saviraiškos programoms įgyvendinti – meniniams, sportiniams, sveikatos ugdymo, moksliniams, technologiniams, socialiniams, komunikacinių technologijų ir kitokiems mokinių gebėjimams bei tautiniam tapatumui ugdyti.
Neformaliojo švietimo grupės 2023-2024 m. m.
Eil. Nr. |
Grupės pavadinimas |
Vadovo vardas, pavardė |
---|---|---|
Meninių mokinių kompetencijų ugdymas |
||
1. |
Orkestro choreografinė grupė, Jaunių tautinių šokių kolektyvas |
Sonata Jankienė |
|
Tikslas – suteikti galimybę plėtoti šokio raiškos gebėjimus ir estetinę patirtį bei įgyti kultūrinės kompetencijos pagrindus, reikalingus kūrybingam dalyvavimui visuomeniniame gyvenime.
Suteikiamas choreografinis pažinimas ir pasirengimas.
Merginų kolektyvas dalyvauja mokyklos bendruomenės, miesto ir rajono renginiuose, festivaliuose, konkursuose, bendradarbiauja su Vilkaviškio miesto jaunimo pučiamųjų orkestru (vad. S.Mickevičius). |
|
2. |
Vokalinė studija 5-6 kl., 7-8 kl. |
Edita Linkevičienė |
|
Tikslas – prisidėti prie mokyklos veiklos organizavimo modelio kūrimo, remiantis neformaliojo vaikų švietimo koncepcija ir ugdyti vaikų kompetencijas, būtinas jų asmeniniam, visuomeniniam ir profesiniam gyvenimui.
Ugdomi mokinių bendradarbiavimo, pareigingumo, atsakomybės įgūdžiai, atskleidžiami meniniai gabumai, įgytos žinios pritaikomos kultūrinėje veikloje. |
|
3. |
Pučiamųjų instrumentų orkestras |
Saulius Mickevičius |
|
Tikslas – lavinti specialiuosius mokinių meninius gabumus bei įgūdžius, suteikiant atitinkamas žinias ir patirtį. Studijuoti pučiamųjų žanro istoriją ir dabartį. |
|
4. |
Jaunieji meistrai |
Vidmantas Krocas |
|
Tikslas – skatinti mokinius prasmingai leisti laisvalaikį, plėsti ir gilinti žinias, įgytas technologijų pamokų metu.
Mokiniai pažins pagrindines konstrukcines medžiagas, išmoks savarankiškai dirbti su pagrindiniais medžiagų apdirbimo įrankiais, sužinos raštų ir ornamentų sudarymo pricipus. Praplės savo žinias apie krašto etninės kultūros tradicijas. Atliktus darbus pristatys mokyklos bendruomenei parodose. |
|
5. |
Jaunieji meistrai |
Visvaldas Kalinauskas |
|
Tikslas – skatinti mokinius prasmingai leisti laisvalaikį, plėsti ir gilinti žinias, įgytas technologijų pamokų metu.
Mokiniai pažins pagrindines konstrukcines medžiagas, išmoks savarankiškai dirbti su pagrindiniais medžiagų apdirbimo įrankiais, sužinos raštų ir ornamentų sudarymo pricipus. Praplės savo žinias apie krašto etninės kultūros tradicijas. Atliktus darbus pristatys mokyklos bendruomenei parodose. |
|
6. |
Dizainas |
Dalia Viliušienė |
|
Tikslas - sudaryti sąlygas mokiniams pažinti save ir supantį pasaulį, suprasti meno įtakos svarbą asmeniui ir visuomenei, puoselėti kūrybinę raišką, vizualinį mąstymą ir estetinę nuovoką.
Planuodami ir įgyvendindami kūrybinę praktinę veiklą mokės kūrybiškai, funkcionaliai, estetiškai, ekonomiškai projektuoti, tikslingai parinkti aplinkoje esančias medžiagas ir įrankius saugiai, tvariai, technologiškai, kokybiškai gaminti, kurti ir prižiūrėti aplinką. |
|
Sporto ir sveikatos kompetencijų ugdymas |
||
1. |
Futbolas 5-6 kl. berniukai |
Evaldas Kučiauskas |
|
Tikslas – populiarinti aktyvų judėjimą, stiprinti mokinių fizinę ir psichinę sveikatą, ugdyti poreikį savarankiškam fiziniam aktyvumui.
Mokiniai supažindinami su futbolo žaidimu, skatinamas tarpusavio bendravimas ir draugiški santykiai.
Mokiniai išmoks pagrindinių futbolo technikos elementų ir pasiruoš 5-6 klasių berniukų futbolo varžyboms. |
|
2. |
Judrieji žaidimai 5-6 kl. berniukai |
Evaldas Kučiauskas |
|
Tikslas – populiarinti aktyvų judėjimą, stiprinti mokinių fizinę ir psichinę sveikatą, ugdyti poreikį savarankiškam fiziniam aktyvumui.
Mokiniai supažindinami su judriųjų žaidimų elementais, skatinamas tarpusavio bendravimas ir draugiški santykiai.
Mokiniai išmoks pagrindinius kvadrato technikos elementus ir „DSV“ estafetes bei pasiruoš 5-6 klasių berniukų kvadrato ir „DSV“ varžyboms. |
|
3. |
Tinklinis 7-8 kl. mergaitės |
Daiva Panitauskienė |
|
Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę. Prisidėti prie mokinių užimtumo.
Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokinės pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms tinklinio varžyboms. |
|
4. |
Judrieji žaidimai 5-6 kl. mergaitės |
Daiva Panitauskienė |
|
Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę. Prisidėti prie mokinių užimtumo.
Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokinės pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms kvadrato varžyboms |
|
5. |
Futbolas 7-8 kl. mokiniai |
Dalius Ripkevičius |
|
Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę, tobulinti futbolo žaidimo įgūdžius, stiprinti mokinių sveikatą, lavinti fizines ypatybes –greitumą, vikrumą, ištvermę, jėgą, pusiausvyrą.
Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokiniai pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms futbolo ir varžyboms. |
|
6. |
Tinklinis 7-8 kl. berniukai |
Dalius Ripkevičius |
|
Tikslas – gerinti fizinę mokinių būklę, tobulinti tinklinio žaidimo įgūdžius, stiprinti mokinių sveikatą ir lavinti fizines ypatybes – greitumą, vikrumą, ištvermę, jėgą, pusiausvyrą.
Užsiėmimų metu gerės fizinė mokinių būklė, lavės fizinės ypatybės ir judėjimo veiksmų įgūdžiai. Bus ugdoma saviraiška, gebėjimas lenktyniauti, valia ir kultūra. Taip pat mokiniai pasiruoš tarpklasinėms ir rajoninėms tinklinio varžyboms. |
|
Kitų kompetencijų ugdymas |
||
1. |
Samčio pasakos |
Vilija Murinienė |
|
Tikslas – sudaryti prielaidas mokiniams išsiugdyti technologinio raštingumo, dizaino mąstymą, puoselėti vertybines nuostatas, naudojantis tradicinėmis ir pažangiomis technologijomis kurti ir patirti kūrybinį procesą būti atsakingais kūrėjais ir vartotojais.
Planuodami ir įgyvendindami kūrybinę praktinę veiklą, mokiniai mokinsis tikslingai parinkti aplinkoje esančius produktus pagal jų savybes ir charakteristikas, saugiai, tvariai, technologiškai, kokybiškai gaminti, kurti patiekalus ir juos pateikti. |
|
2. |
Šachmatai |
Rolandas Martinkus |
|
Tikslas – ugdyti matematinį mąstymą žaidžiant šachmatais.
Mokiniai išmoks šachmatų žaidimo taisykles, strategijas, žais tarpmokyklinėse varžybose. |
|
3. |
Senelių takais |
Dalia Uldinskienė |
|
Tikslas – formuoti kultūrinį sąmoningumą, pažįstant etninės kultūros įvairovę, simbolių, papročių ir kitų reiškinių, objektų kilmę, prasmę, svarbiausias ypatybes, išsiugdant etnokultūrinės raiškos gebėjimus. |
|
4. |
Jaunieji šauliai |
Dalia Uldinskienė |
|
Tikslas – formuoti ir didinti mokinių, jaunųjų šaulių pilietiškumą, suvokti savo indėlį valstybės nacionalinio saugumo sistemoje, ugdytis pilietines galias kuriant demokratines vertybes bendruomenėje. |
|
5. |
Spalvų ir emocijų pasaulis |
Daiva Šipailienė |
|
Tikslas – socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymui panaudojant įvairius dailės terapijos metodus auginti socialiai atsakingą asmenybę.
Mokiniai mokės atpažinsi savo emocijas ir jausmus, sužinos kaip valdyti ir išveikti susikaupusias emocijas. Atsiras socialinis jautrumas ir sąmoningumas bei atsakingas sprendimų priėmimas. |
|
6. |
Savęs pažinimo grupė |
Virginija Aleknavičienė |
|
Tikslas – socialinių ir emocinių gebėjimų ugdymui panaudojant įvairius socialinių įgūdžių ugdymo metodus auginti socialiai atsakingą asmenybę
Mokiniai išsiaiškins vertybes, kurios lemia jų požiūrį ir elgesį; įvertins patyrimą ir numatys tolimesnius veiksmus; supras savo privalumus ir trūkumus. |
|
7. |
Matematinė mozaika |
Nijolė Bulotienė |
|
Tikslas – ugdyti matematinį mąstymą, plėtoti gebėjimus, kurie padėtų pažinti pasaulį ir išsiugdyti vertybines nuostatas.
Matematikos būrelyje mokiniai susipažins su įvairiais matematikos mokymosi būdais, kuriuos galės naudoti praktiškai pamokose. Sprendžiant galvosūkius, rebusus ir dalyvaujant kūrybiniuose žaidimuose, bus plečiamas mokinių matematinių sąvokų žodynas, lavinamas mintinas skaičiavimas ir greita reakcija. |
|