Kalba – mąstymo priemonė. Kalbėti bet kaip reiškia ir mąstyti bet kaip: netiksliai, apytikriai, nepatikimai.
A. Tolstoy
Logopedėmis mokykloje dirba
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
14.00 – 14.45 |
|
Antradienis |
13.05 – 14.45 |
|
Trečiadienis |
13.05 – 14.45 | |
Ketvirtadienis |
13.05 – 14.45 | |
Penktadienis |
Kontaktai
Mobilusis +370 616 14084
5b klasės vadovė
Darbo laikas
Savaitės dienos |
Darbo laikas |
Pietūs |
Pirmadienis |
14.45 – 15.30 |
|
Antradienis |
13.05 – 13.50 | |
Trečiadienis |
13.05 – 13.50 | |
Ketvirtadienis |
13.05 – 15.30 | |
Penktadienis | 13.05 – 15.30 |
Kontaktai
Mobilusis +370 615 93737
Logopedo veiklos tikslas - visapusiškai ugdyti mokinius, turinčius ugdymo (si) sunkumų.
Logopedo uždaviniai:
- Šalinti mokinių kalbėjimo, kalbos bei komunikacijos sutrikimus.
- Siekti, jog specialiųjų poreikių mokiniai taptų aktyviais ugdymo proceso dalyviais, skatinti mokymosi motyvaciją, sudaryti sąlygas pozityviai jų socializacijai.
- Teikti rekomendacijas bei pagalbą pedagogams ir tėvams dėl mokinių, turinčių kalbos, kalbėjimo sutrikimų ugdymo kokybės klausimais.
- Formuoti teigiamą mokyklos bendruomenės požiūrį į specialiųjų ugdymo(si) poreikių turinčius mokinius.
Logopedo funkcijos
- Įvertina mokinių kalbos raidos ypatumus, nustato kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus, specialiuosius ugdymosi poreikius.
- Bendradarbiauja su mokytojais, specialiųjų poreikių mokinių tėvais (globėjais, rūpintojais), kitais asmenimis, tiesiogiai dalyvaujančiais ugdymo procese, Vilkaviškio rajono švietimo pagalbos tarnybos specialistais, numato specialiosios pedagoginės (logopedo) pagalbos teikimo tikslus ir uždavinius, jų pasiekimo būdus ir metodus, atitinkančius specialiuosius mokinių poreikius bei galimybes, ir juos taiko.
- Veda logopedines pratybas, šalina specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitus komunikacijos sutrikimus.
- Konsultuoja ir šviečia mokytojus, specialiųjų poreikių mokinių tėvus (globėjus, rūpintojus) ir kitus asmenis, tiesiogiai dalyvaujančius ugdymo procese specialiosios pedagoginės (logopedo) pagalbos mokiniams teikimo klausimais.
- Rengia ir naudoja specialiosios pedagoginės (logopedinės) pagalbos teikimo procese specialiąsias mokymo priemones, užduotis skirtas specialiųjų poreikių mokinių kalbos ir kitų komunikacijos sutrikimams lavinti.
- Lavina mokinių garsų tarimą, aktyvųjį ir pasyvųjį žodyną, skaitymo techniką, teksto suvokimą, rašymo įgūdžius, rišliąją kalbą.
- Ugdo mokinių kompetencijas.
- Dirba su iš užsienio sugrįžusiais mokiniais, teikia jiems logopedinę pagalbą.