Skaitmeninės ir rašytinės kalbos mokymosi paveldas

2024 sausį Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinė mokykla pradėjo vykdyti Erasmus+ Mažos apimties partnerysčių projekto bendrojo ugdymo srityje „Heritage for Digital and Literacy Learning“ (Skaitmeninės ir rašytinės kalbos mokymosi paveldas) KA210-SCH-396D805C,  veiklas. Projekto koordinatorė – Lenkijos nevyriausybinė organizacija „Fundacja ARTeria“, partneriai Belgijos SCS LogoPsyCom organizacija, William Gladstone vidurinė mokykla Bulgarijoje ir Vilkaviškio Salomėjos Nėries pagrindinė mokykla.

Šio projekto tikslas – ugdyti mokinių raštingumo įgūdžius bei skaitmenines kompetencijas nagrinėjant Europos paveldą. Projekto metu mokytojų padedami 10-14 metų mokiniai  kurs „Miesto Gidą“, kuriame bus naudojami įvairūs Europos istoriniai šaltiniais ir objektai. Gido pagrindą sudarys tikroviškų istorijų, kurios vėliau bus įtrauktos į elektroninę knygą, kūrimas. Nuo sausio iki rugsėjo tiriamąją projekto veiklą atliks mokytojai ir nevyriausybinių organizacijų darbuotojai: aiškinsis raštingumo bei skaitmeninių kompetencijų raidą bei esamą situaciją Europoje ir savo šalyse, ieškos geriausių kultūros paveldo pavyzdžių, kurs „Baltąją knygą“ kaip instrukcinį priedą prie „Miesto Gido“ bei struktūrinį pagrindą, kaip tas Gidas turėtų būti kuriamas, visi sukurti produktai bus verčiami į partnerių kalbas, kad būtų užtikrintas platesnis jų panaudojimas.

Birželio 5-7 dienomis projekto koordinatorė Irada Miltinienė ir anglų kalbos mokytoja Enrika Paškauskienė vyko į tarptautinį projekto mobilumą Gliwice mieste, Lenkijoje, kur vyko atsiskaitomasis veiklų pristatymas: pateikti kokybės valdymo rezultatai, dalyviai supažindinti su projekto sklaidos bei finansinių išteklių valdymo mechanizmu.

Autorius:
Irada Miltinienė ir Enrika Paškauskienė

Nuotraukos:
Monika Gomola

Nepamirškite padėkoti autoriui
Ankstesnės naujienos
  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Naujienų archyvas